Regulamin sklepu

1.    Zamówienia na towary oferowane w sklepie internetowym przyjmowane są za pomocą formularza z koszykiem zakupów na stronie finalizacji zamówienia lub telefonicznie oraz droga faxową. Każde przesłane do nas zamówienie od nowego Klienta jest potwierdzane telefonicznie lub pocztą E-mail.
2.    Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 16.30, oraz złożone w dni wolne rozpatrywane będą od rana następnego dnia pracy.
3.    Firma Alcom zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży bez podania przyczyny.
4     Firma Alcom w trosce o najwyższy poziom obsługi i zadowolenia klientów zastrzega sobie prawo do odmowy realizacja zamówienia jeżeli zdaniem konsultanta zamówiony sprzęt łączności może nie spełniać oczekiwań klienta a tym samym skutkować negatywnym postrzeganiem firmy Alcom
5.    Za zamówienie przyjęte do realizacji rozumie się zamówienie złożone w formie pisemnej (fax, e-mail, poczta) lub telefonicznie, potwierdzone przez naszego konsultanta i potwierdzone wysłaniem dokumentu ProForma
6.    Firma INTERYSYSTEM s.c. zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia, które nie zostało potwierdzone dokumentem ProForma, bez podania przyczyn.
7.    W przypadku większych zamówień firma Alcom zastrzega sobie prawo do ich realizacji w osobnych partiach.
8.    Opisy produktów mają charakter informacyjny, podstawą do reklamacji zakupionego towaru co do parametrów technicznych, kompletności części, koloru itp. jest specyfikacja producenta.
9.    Zamówiony towar wysyłamy przesyłką kurierską w ciągu maksymalnie dwu dni roboczych od daty zamówienia najczęściej na drugi dzień, chyba że przy produkcie na stronach sklepu podany był inny termin dostawy. W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest natychmiast informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
10.    Razem z przesyłką dostarczane są: gwarancja, dostępna dokumentacja. Dokument zakupu - faktura VAT - dostarczana jest na wyraźne żądanie odbiorcy osobną przesyłką Poczty Polskiej. Standardowo wszystkie dokumenty są wysyłane pocztą elektroniczną na adres wskazany przez Zamawiającego.
11.    Należność za zamówiony sprzęt pobierana jest przez kuriera.  Istnieje możliwość przedpłaty. Zamówienie jest realizowane po wpłynięciu kwoty na nasze konto bankowe.
12.    Po uiszczeniu opłaty Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela.
13.    Oferta sklepu internetowego ważna jest na terenie Polski.
14.    Klient może dokonać zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki pod warunkiem, że towar jest nieuszkodzony,  w oryginalnym opakowaniu, z kompletem dokumentacji i nie nosi śladów użytkowania.
15.    Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz kompletności dostawy będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego i dostarczenie go do siedziby Alcom
16.    W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia lub zmiany cen, nasz konsultant niezwłocznie skontaktuje się z Państwem.
17.    Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne w żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
W razie jakichkolwiek niejasności i zapytań prosimy o kontakt.