Antena przewoźna 30821

Anteny » Radmor - anteny przewoźne

Antena prętowa typu 30821 przeznaczona jest do współpracy z radiotelefonami przewoźnymi pracującymi w zakresie częstotliwości 299,5 ÷ 345 MHz oraz 400 ÷ 470 MHz. Przystosowana jest do instalowania na dowolnych pojazdach mechanicznych.

 

Parametry elektryczne:
Typ (długość elektryczna anteny) 3/4λ
Kod poziomej charakterystyki promieniowania anteny 000ND00 (według Zalecenia CEPT T/R 25-08)
Podział anteny na wykonania w funkcji częstotliwości pracy
Wykonanie Pasmo pracy
1, 9 299,5 ÷ 309
2, 10 335,5 ÷ 345
3, 11 420 ÷ 435
4, 12 428 ÷ 442
5, 13 435 ÷ 450
6, 14 440 ÷ 455
7, 15 448 ÷ 462
8, 16 455 ÷ 470
17, 20 400 ÷ 415
18, 21 405 ÷ 420
19, 22 410 ÷ 425
Impedancja wejściowa nominalna 50 Ω
WFS w paśmie pracy <1,6
Zysk energetyczny względem unipola λ/4 4 dB (6,15 dBi)
Polaryzacja pionowa
Maksymalna moc dostarczana do anteny 50 W
Antena wyposażona jest w następujące wtyki
Wykonanie Wtyk
1 ÷ 8, 20 ÷ 22 bez złącza
9 ÷ 19 TNC-50
Typ przewodu antenowego RG 58 All (lub odpowiednik0 o dł. 4 m

 

 

Parametry mechaniczne:

Maksymalna długość anteny nad
karoserią pojazdu
wyk. 1, 2, 9, 10
wyk. 3 ÷ 8, 11 ÷ 22


958 mm
640 ÷ 730 mm
(w zależności od częstotl.)
Masa promiennika 0,16 kg
Masa anteny z przewodem współosiowym 0,36 kg
Średnica otworu złącza antenowego Φ 16,2 mm

 

 

Warunki klimatyczne:

Zakres temperatur pracy -40°C ÷ +60°C
Wilgotność względna < 98% w temp. +40°C

 

Warunki eksploatacji:


Antenę należy mocować do metalowej karoserii pojazdu lub do metalowego wspornika połączonego galwanicznie z karoserią, która jest płaszczyzną "ziemi" dla anteny. Miejsce mocowania anteny należy wybrać w pobliżu środka największych poziomych płaszczyzn metalowych karoserii pojazdu lub w pobliżu środka całej konstrukcji pojazdu. Taka instalacja zapewnia prawidłową impedancję anteny oraz poziomą charakterystykę promieniowania najbardziej zbliżoną do kołowej. Do instalacji anteny wymagany jest otwór w karoserii pojazdu o średnicy Φ 16,2 mm należy szczególnie starannie zapewnić kontakt galwaniczny między ekranem przewodu współosiowego zasilającego antenę a karoserią pojazdu.